تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 | شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد سراسری 96
نوشته شده توسط : تله مشاور

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری، همه ساله پس از انتخاب رشته برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد که موفق به ورود به دانشگاه نشده اند و یا اینکه از رشته ای که در آن قبول شده اند رضایت ندارند، با ثبت نام در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش آزمون کشور، فرصت این را دارند تا دوباره شانس خود را برای قبولی در دانشگاه امتحان کنند. تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 نیز از این قائله مستثنی نیست و داوطلبان می توانند با ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری  کارشناسی ارشد 96 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور وارد دانشگاه هایی شوند که در مرحله اول، تکمیل ظرفیت نشده اند. در ادامه این مقاله ما سعی داریم تا تمام شرایط  و قوانین حاکم بر تکمیل ظرفیت ارشد را که شامل زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96، نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96، شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری  کارشناسی ارشد 96، نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 و زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96، برای شما به طور کامل توضیح دهیم. برای اطلاع از زمان و نحوه ی ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۶ وتکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه پردیس خودگردان در سال ۹۶کیلک کنید. به منظور ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و ثبت نام کارشناسی ارشد 96 با مشاوران تحصیلی ما تماس بگیرید. برای اطلاع از نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 96 کلیک کنید.

 

 

 

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تکمیل ظرفیت می توانید با کارشناسان متخصص ما از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96-97

در این زمان که ما این مقاله می نویسیم هیچ تاریخ دقیقی از طرف سازمان سنجش برای زمان ثبت نام دقیق تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96-97 اعلام نکرده است ولی بر اساس رویه سال های گذشته ثبت نام تکمیل کنکور سراسری ظرفیت کارشناسی ارشد معمولا 20  تا 30 روز پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشدصورت می گیرد. با توجه به اینکه هر سال در اوایل شهریور ماهنتایج کنکور سراسری کارشناسی ارشداعلام می شود، پس زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 را باید دهه اول مهرماه دانست که تاریخ دقیق آن توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد.

 

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96-97

برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت می توانید بعد از شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری  کارشاسی ارشد 96 با ورود به سایت سازمان سنجش اطلاعات شخصی ثبت نام کنکور سراسری کارشناسی ارشد خود را بدون هیچ گونه هزینه ای وارد و به راحتی اقدام به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 نمایید.

 

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96-97

تنها شرط شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 این است که داوطلب در آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد 96 ثبت نام و شرکت کرده باشد. بنابراین بعد از شرکت در آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد 96، حتی اگر به هر دلیلی موفق به انتخاب رشته اولیه نشده اید ویا از آن بازمانده اید نیز می توانید در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 شرکت کنید.

 

 

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96-97

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت هیچگونه ارتباطی با انتخاب رشته اولیه ندارد. حتی اگر داوطلب در ابتدا موفق به قبولی در دوره روزانه نشده باشد، امکان آن وجود دارد که در تکمیل ظرفیت این اتفاق رخ بدهد. پس شما می توانید در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری  کارشناسی ارشد 96 همه رشته های دوره های روزانه، شبانه، غیر انتفاعی و ... را، حداکثر تا 20 رشته – محل، مد نظر قرار دهید. بدیهی است تنها امکان انتخاب از بین رشته محل هایی وجود دارد که تکمیل ظرفیت نشده اند و در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردند.

لازم به ذکر است اگر کسی در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد شرکت کند و قبول شود، به معنی انصراف وی از رشته قبولی قبلی او می باشد. پس اگر داوطلب در اعلام نتایج اولیه، در یک رشته قبول شده باشد و پس از آن در تکمیل ظرفیت شرکت کند و قبول شود، باید در رشته ای ادامه تحصیل دهد که در تکمیل ظرفیت قبول شده است و حق هیچگونه اعتراضی ندارد به عبارتی انتقالی اجباری برای وی صادر می گردد. لذا نحوه اولویت بندی و ترتیب رشته های انتخابی در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت، باید صرفاً بر اساس علایق فرد و با نهایت دقت صورت گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر ازشرایط و قوانین نقل و انتقال دانشگاه های سراسری در سال ۹۶ کلیک کنید

 

آخرین رتبه قبولی تکیمل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری 96

آخرین رتبه قبولی تکیمل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری 96

برای اطلاع از  رتبه قبولی تکمیل ظرفیت تربیت بدنی کارشناسی ارشد سراسری 96  کلیک کنید.

برای اطلاع از  رتبه قبولی تکمیل ظرفیت حقوق کارشناسی ارشد سراسری 96  کلیک کنید.

برای اطلاع از  رتبه قبولی تکمیل ظرفیت مهندسی عمران کارشناسی ارشد سراسری 96  کلیک کنید.

برای اطلاع از  رتبه قبولی تکمیل ظرفیت مهندسی برق کارشناسی ارشد سراسری 96  کلیک کنید.

برای اطلاع از  رتبه قبولی تکمیل ظرفیت مدیریت صنعتی کارشناسی ارشد سراسری 96  کلیک کنید.

برای اطلاع از  رتبه قبولی تکمیل ظرفیت مدیریت دولتی کارشناسی ارشد سراسری 96  کلیک کنید.

برای اطلاع از  رتبه قبولی تکمیل ظرفیت مدیریت بازرگانی کارشناسی ارشد سراسری 96  کلیک کنید.

برای اطلاع از  رتبه قبولی تکمیل ظرفیت فیزیک کارشناسی ارشد سراسری 96  کلیک کنید.

 برای اطلاع از  رتبه قبولی تکمیل ظرفیت علوم جغرافیایی کارشناسی ارشد سراسری 96  کلیک کنید.

برای اطلاع از  رتبه قبولی تکمیل ظرفیت علوم تربیتی کارشناسی ارشد سراسری 96  کلیک کنید.

برای اطلاع از  رتبه قبولی تکمیل ظرفیت شیمی کارشناسی ارشد سراسری 96  کلیک کنید.

برای اطلاع از  رتبه قبولی تکمیل ظرفیت زیست شناسی سلولی مولکولی کارشناسی ارشد سراسری 96  کلیک کنید.

برای اطلاع از  رتبه قبولی تکمیل ظرفیت زبان و ادبیات فارسی کارشناسی ارشد سراسری 96  کلیک کنید.

برای اطلاع از  رتبه قبولی تکمیل ظرفیت زبان و ادبیات انگلیسی ارشد سراسری 96  کلیک کنید.

 

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96-97

طبق روال سال های گذشته، اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری  کارشناسی ارشد 96 نیز تا اواخر مهرماه انجام می شود. پس از اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 دانشگاه ها می توانند بر اساس ظرفیت خود، در مهرماه نیز پذیرش داشته باشند؛ در غیر این صورت پذیرش دانشجو از بهمن ماه صورت می پذیرد.

 

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تکمیل ظرفیت می توانید با کارشناسان متخصص ما از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 

منبع: تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 | شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد سراسری 96

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 , تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد 96 , تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد , تکمیل ظرفیت , شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد سراسری 96 , تکمیل ظرفیت ارشد سراسری 96 , ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: